۱۳۹۷ مرداد ۳, چهارشنبه

اطلاعيه3م برای افشای نقض حقوق بشر درایران در روند39مین اجلاس شورای حقوق بشر

هم میهنان عزيز،
از روز دوشنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۹ شهریور ۱۳۹۷) سی و نهمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در شهر ژنو آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ (۶ مهر ۱۳۹۷) ادامه خواهد يافت.
  ازکليه هم ميهنان در تمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر در ايران معترض هستند تقاضا می شود که کوشش های خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر در کشورمان و افشای آمران، عاملان و حاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری احتمالی اجلاسهای جانبی (موازی) در شورای حقوق بشر و احتمالا تجمعاتی در برابر مقر سازمان ملل متحد در شهر ژنو، تلاش می کنیم که همزمان با سی و نهمین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی در جهت حفظ و ارتقاء حقوق بشر در ایران، تدارک ببینیم.
    دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو و اقامت در این شهر برای تعداد محدودی از شرکت کنندگان در این کارزار در نظر گرفته شده است. شرکت های هواپیمایی گوناگون از بسیاری از شهرهای اروپا در صورتی که بلیط هواپیما در زمان مناسبی تهیه شود، قیمت های مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
  جهت همآهنگی های ضرور از علاقه مندان به مشارکت در سازماندهی  اين کارزار دعوت می‌شود که در اجلاس پالتاکی که در روزپنج شنبه۲۶ ژوئیه ۲۰۱۸ (۴ مرداد ماه۱۳۹۷)  درساعت۲۱ به وقت اروپای مرکزی درتالاری درآسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نام HRC IRAN  Geneva و با کد ورودی 391028 برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
۲۵ ژوئیه ۲۰۱۸ (۳ مرداد ماه ۱۳۹۷)
تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر در ج. ا. در روند سی و نهمین اجلاس شورای حقوق بشر
نهاد «همه حقوق بشر، برای همه، در ایران»   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر