۱۳۹۷ آذر ۲۲, پنجشنبه

اطلاعيه4م افشاگران نقض حقوق بشر درایران در روند40مین اجلاس شورای حقوق بشر

هم میهنان عزيز،
از روز دوشنبه ٢۵ فوریه ۲۰۱۹ (۶ اسفند ۱۳۹۷) چهلمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در شهر ژنو آغاز می‌شود و تا ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) ادامه خواهد يافت.
    از کليه هم ميهنان درتمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر درايران معترض هستند تقاضا می شود که کوشش های خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر درکشورمان و افشای آمران، عاملان و حاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری احتمالی اجلاس های جانبی (موازی) درشورای حقوق بشر و احتمالا تجمعاتی دربرابر مقر سازمان ملل متحد در شهر ژنو، تلاش می کنیم که همزمان با چهلمین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر درجمهوری اسلامی درجهت حفظ و ارتقاء حقوق بشر درایران، تدارک ببینیم.
 دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو واقامت دراین شهر برای تعداد محدودی از شرکت کنندگان دراین کارزار درنظر گرفته شده است. شرکت های هواپیمایی گوناگون از بسیاری از شهرهای اروپا در صورتی که بلیط هواپیما درزمان مناسبی تهیه شود، قیمت های مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
 جهت همآهنگی های ضرور از علاقه مندان به مشارکت درسازماندهی  اين کارزار دعوت می‌شود که دراجلاس پالتاکی که در روز پنج شنبه ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آذر ماه ۱۳۹۷)  در ساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی در تالاری در آسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نام HRC IRAN Geneva وبا کد ورودی 402522 برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
۱۲ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۱ آذر ماه ۱۳۹۷)
تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر در ج. ا. در روند چهلمین اجلاس شورای حقوق بشر
نهاد «همه حقوق بشر، برای همه، درایران»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر