۱۳۹۴ تیر ۲۸, یکشنبه

در روند 30مین اجلاس شورای حقوق بشر

اطلاعيه نخست کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درج. ا. 
اطّلاعیّه
مـ.حـ.بـ.ت نیوز: هم میهنان عزيز،
از روز دوشنبه ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۵ (٢٣ شهریور ۱۳۹۴) سی امین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در شهر ژنو آغاز می شود و تا ٢ اکتبر ۲۰۱۵ (۱٠ مهر ۱۳۹۴) ادامه خواهد يافت.
ازکليه هم ميهنان درتمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر درايران معترض هستند تقاضا می شود که کوشش های خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر در کشورمان و افشای آمران، عاملان و حاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری اجلاس های جانبی (موازی) در شورای حقوق بشر و احتمالا تجمعاتی در برابر مقر سازمان ملل متحد در شهر ژنو، تلاش می کنیم که همزمان با سی امین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی در جهت حفظ و ارتقاء حقوق بشر در ایران، تدارک ببینیم.
همچنین چند کارگاه آموزشی حقوق بشر در آخر هفته های موجود در این فاصله زمانی پیش بینی شده است. دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو واقامت دراین شهربرای تعدادی از شرکت کنندگان در این کارزار در نظر گرفته شده است. شرکتهای هواپیمایی گوناگون از بسیاری از شهرهای اروپا درصورتی که بلیط هواپیما در زمان مناسبی تهیه شود، قیمت های مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
جهت همآهنگی های ضرور ازعلاقه مندان به مشارکت درسازماندهی اين کارزار دعوت می شود که در اجلاس پالتاکی که در روز پنج شنبه ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۵ (۲۵ تیر ماه ۱۳۹۴) درساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی درتالاری در آسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نام HRC IRAN Geneva وبا کد ورودی 301402 برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
۱۴ ژوئیه ۲۰۱۵ (۲۳ تیر ماه ۱۳۹۴)
تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درج. ا. درروند 30مین اجلاس شورای حقوق بشر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر