۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

اطلاعيه دوم کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درج.اسلامی ایران درروند 32مین اجلاس شورای حقوق بشر

 هم میهنان عزيز،  
ازروز دوشنبه ۱۳ ژوئن ۲۰۱۶ (۲۴ خرداد ۱۳۹۵)  سی ومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درشهر ژنو آغاز می شود و تا اول ژوئیه ۲۰۱۶ (۱۱ تیر ۱۳۹۵)  ادامه خواهد يافت.
 ازکليه هم ميهنان درتمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر درايران معترض هستند تقاضا می شود که کوشش های خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر درکشورمان و افشای آمران، عاملان وحاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری احتمالی اجلاسهای جانبی (موازی) در شورای حقوق بشر واحتمالا تجمعاتی در برابر مقر سازمان ملل متحد در شهر ژنو، تلاش می کنیم که همزمان با سی ودومین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی در جهت حفظ و ارتقاء حقوق بشر در ایران، تدارک ببینیم.
 دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو و اقامت در این شهر برای تعداد محدودی از شرکت کنندگان در این کارزار در نظر گرفته شده است. شرکت های هواپیمایی گوناگون از بسیاری از شهرهای اروپا در صورتی که بلیط هواپیما در زمان مناسبی تهیه شود، قیمت های مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
  جهت همآهنگی های ضرور ازعلاقه مندان به مشارکت درسازماندهی اين کارزار دعوت می شود که دراجلاس پالتاکی که در روز پنج شنبه ۵ مه ۲۰۱۶ (۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵) درساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی درتالاری درآسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نام HRC IRAN  Geneva و با کد ورودی 321301 برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
 ۴ مه ۲۰۱۶ (۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵)
تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درج. ا. در روند سی و دومین اجلاس شورای حقوق بشر
«همه حقوق بشر، برای همه، در ایران»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر