۱۳۹۷ مرداد ۱۹, جمعه

طلاعيه5م افشاگران نقض حقوق بشر درایران. در روند 39همین اجلاس شورای حقوق بشر


هم میهنان عزيز،
 از روز دوشنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۹ شهریور ۱۳۹۷)سی و نهمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درشهر ژنو آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ (۶ مهر ۱۳۹۷) ادامه خواهد يافت.
 از کليه هم ميهنان در تمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر در ايران معترض هستند تقاضا می شود که کوشش های خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر در کشورمان و افشای آمران، عاملان و حاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری احتمالی اجلاسهای جانبی (موازی) در شورای حقوق بشر واحتمالا تجمعاتی دربرابر مقر سازمان ملل متحد درشهر ژنو، تلاش می کنیم که همزمان با سی و نهمین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر درجمهوری اسلامی درجهت حفظ وارتقاء حقوق بشر در ایران، تدارک ببینیم.
 اسنادی که دراین اجلاس بررسی می شوند، در پیوند زير در دسترس می باشند
اسناد ارائه شده توسط سازمان های غیر دولتی به تدریج در صفحه اکسترانت شورای حقوق بشر منتشر خواهد شد.
برنامه این اجلاس به زبان انگلیسی و فرانسه در این پیوند قابل مشاهده می باشد
 دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو و اقامت در این شهر برای تعداد محدودی از شرکت کنندگان در این کارزار در نظر گرفته شده است. شرکت های هواپیمایی گوناگون از بسیاری از شهرهای اروپا در صورتی که بلیط هواپیما در زمان مناسبی تهیه شود، قیمت های مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
 جهت همآهنگیهای ضرور از علاقه مندان به مشارکت در سازماندهی اين کارزار دعوت می‌شود که دراجلاس پالتاکی که درروز پنجشنبه ۹ آگوست ۲۰۱۸ (۱۸مرداد۱۳۹۷) درساعت۲۱بوقت اروپای مرکزی درتالاری درآسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نامHRC IRAN  Geneva و با کد ورودی391028 برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
۸ آگوست ۲۰۱۸ (۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۷)  
تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر در ج. ا. در روند سی و نهمین اجلاس شورای حقوق بشر
نهاد «همه حقوق بشر، برای همه، درایران»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر