۱۴۰۱ بهمن ۲۷, پنجشنبه

شورای انقلابی دادخواهان اعلام موجودیت نمود

اطلاعیه اعلام موجودیت «شورای انقلابی دادخواهان»

شورای انقلابی دادخواهان آغاز به کار کرد

ما جمعی ازخانواده‌هایی هستیم که عزیزان‌مان درچهل و چهارسال گذشته به جرم دگراندیشی توسط جمهوری استبدادی اسلامی به قتل رسیده‌اند. ما عزیزان‌مان را درراه مبارزه با استبداد ازدست دادیم، درحالی که هیچ مرجع ودادگاه عادلانه‌ای درچهار دهه گذشته برای دادخواهی‌شان پیدا نکرده‌ایم.

اکنون بعداز گذشت چهل وچهار سال از عمر حکومت کودک‌کش جمهوری اسلامی ما گرد هم آمده‌ایم تا تمامی توان، امکان و اعتبار خود را درخدمت پیروزی انقلاب دموکراتیک مردم ایران قرار دهیم. ما می‌دانیم که زمانی می‌توانیم در دادگاهی عادلانه دادخواه خون عزیزان‌مان باشیم که جمهوری اسلامی درمقابل ملت ایران به زانو افتاده باشد و رهبران آن درجایگاه متهمین به دادگاه‌ها کشانده شوند.

ما خانواده‌های داغدار نه تنها خواستار اجرای عدالت برای عزیزان کشته‌شده‌مان در داخل ایران هستیم، بلکه می‌خواهیم هزاران هزار خونی که درپای درخت آزادی ایران ریخته شده، به ثمر بنشیند واراده ملت با تحقق آزادی، دموکراسی واحترام به حقوق بشر بر ایران حاکم شود.

ما با تمامی مبارزان دلیر خیابان عهد می‌بندیم که ادامه دهنده‌ راه آنها باشیم و فارغ از ایده‌های سیاسی گوناگون از دولت‌ها، سیاست‌مداران، نهادهای بین‌المللی، سازمان ملل، پارلمان‌ها و افکار عمومی جهان بخواهیم تا با قاطعیت از انقلاب دموکراتیک مردم ایران حمایت کرده و آن‌ را به رسمیت بشناسند.

ما برای تحقق این هدف دست یاری خود را به سوی تمامی خانواده‌های دادخواه در داخل و خارج کشور، ایرانیان آزادی‌خواه و مبارز و همچنین تمامی رسانه‌ها دراز می‌کنیم. ما تمامی توان و امکان خود را برای افزون کردن هماهنگی و همبستگی میان اقشار مختلف ایرانیان به کار خواهیم گرفت تا روند سرنگونی رژیم خون‌ریز و جنایتکار جمهوری اسلامی تسریع و تسهیل گردد. چرا که معتقدیم عبور از این گردنه‌ی سخت تاریخ‌ساز کنونی به حضور، مشارکت و مبارزه موثر تمامی ایرانیان در داخل و خارج از کشور وابسته است.

اسامی دادخواهان به ترتیب سال

البرز نیک ‌اقبال دادخواه برادر، سرافراز نیک اقبال جان‌باخته در سال ۵۷

فریبرز کریمی دادخواه پدر، ابراهیم کریمی، دادخواه پسرعمو، حسین کریمی بختیاری و دادخواه عمو، منوچهر کریمی بختیاری درسال ۵۷

شاهین میلانی دادخواه پدر، کامبیز صادق زاده میلانی ازناپدید شدگان قهری بهایی درسال ۵۹‌

فرح مدائن دادخواه سه برادر لقمان، داود، مبشر و خواهرش لیلا مدائن وهمچنین چهار تن از برادران همسرش، کاووس، بهنام، بیژن و منوچهر رضایی جهرمی از جان‌باختگان دهه ۶۰ 

رضا تجلی اول دادخواه برادر، حسین تجلی اول جان‌باخته درسال۶۱

خاطره معینی دادخواه برادر، هبت الله معینی چاغروند، دادخواه همسر خواهرش، کسری اکبری کردستانی از جان‌باختگان در قتل عام زندانیان سیاسی تابستان ۶۷ و دادخواه همسر خواهرش، مسعود انصاری جان‌باخته درسال ۶۶

لادن بازرگان دادخواه برادر، بیژن بازرگان، از جان‌باختگان قتل عام زندانیان سیاسی تابستان ۶۷

کاوه شهروز دادخواه دایی، مهرداد اشتری از جان‌باختگان در قتل عام زندانیان سیاسی تابستان ۶۷ 

کاوه شیرزاد دادخواه برادر، رضا‌ شیرزادیان جان‌باخته درسال ۶۸ 

منوچهر محمدی دادخواه برادر، اکبر محمدی جان‌باخته دانشجو درسال ۸۵

امجد حسین پناهی دادخواه برادر، رامین حسین پناهی جان‌باخته‌ کرد در سال ۹۷ 

سوران منصورنیا دادخواه برادر، برهان منصورنیا از جان‌باختگان آبان خونین ۹۸ 

مهدی شهبازی دادخواه خواهر، آمنه شهبازی از جان‌باختگان آبان خونین ۹۸

عظمت اژدری دادخواه خواهر، غنیمت اژدری از جان‌باختگان هواپیمایی اوکراینی ۷۵۲ سال ۹۸

رویا پیرایی دادخواه مادر،  مینو مجیدی از جان‌باختگان انقلاب ۱۴۰۱

رامتین فاتحی دادخواه پدر، رامین فاتحی از جان‌باختگان انقلاب ۱۴۰۱

بر گرفته از ‌سایت اخبار روز، 25بهمن 1401

https://www.akhbar-rooz.com/192895/1401/11/25/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر