۱۴۰۲ تیر ۱۶, جمعه

توماج صالحی را بدون قید و شرط آزاد کنید

هم‌میهنان ، رژیم جمهوری اسلامی درصدد است با سناریوسازی، پخش اخبار کذب و تخریب افکار عمومی، زمینه را برای اعدام توماج صالحی، خواننده مردمی رپ اعتراضی را که در جریان اعتراضات سراسری آبان پارسال بازداشت شد، فراهم آورد.

توماح سمیل مقاومت نسل جوان ایران است که با شجاعتی کم‌نظیر با ترانه‌هایش استبداد دینی را به چالش می‌کشد و برای حقوق شهروندی و آزادی، به شکل مسالمت‌آمیز و مدنی مبارزه می‌کند. توماج یکی از رهبران جوانی است که از دل انقلاب زن زندگی آزادی سربرآورده و مظهر شجاعت و مقاومت میلیون‌ها جوان ایرانی و صدای رسای آنان است.

پیمان همکاری از همه مردم و نهادهای آزادی‌خواه در دورن و بیرون میهن می‌خواهد از کسانی که یکصدا آزادی توماج را فریاد می‌زنند، حمایت ‌کنند. در تظاهرات‌ها و حرکات اعتراضی علیه اعدام و برای آزادی زندانیان سیاسی و به‌ویژه آزادی توماج صالحی فعالانه شرکت کرده و مبارزان راه آزادی، نهادهای حقوق بشری و نماینده‌های احزاب و پارلمان‌ها و شخصیت‌های موثر را برای نجات جان توماج با خود همراه کنند و توطئه‌ی دستگاه سرکوب حکومت اسلامی برای قتل توماج را حنثی سازند.

پیمان همکاری همه آزادی‌خواهان جهان را دعوت می‌کند برای دفاع از زندگی و توقف ماشین اعدام جمهوری اسلامی در کنار مردم ایران قرار گیرند.

بگذار آهنگ‌ها و ترانه‌های توماج در تمام میدان‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌های جهان طنین‌افکن شود!

او صدای آزادی است و باید زنده بماند!

پیمان همکاری
جمعه
۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ برابر با ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ 

https://www.iran-emrooz.net/index.php/news1/more/109025/ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر