۱۳۹۷ بهمن ۱۷, چهارشنبه

اطلاعيه12م افشاگران نقض حقوق بشر درایران درروند40مین اجلاس ش.ح.بشر

هم میهنان عزيز،
از روز دوشنبه ٢۵ فوریه ۲۰۱۹ (۶ اسفند ۱۳۹۷) چهلمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درشهر ژنو آغاز می‌شود و تا ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) ادامه خواهد يافت.
  ازکليه هم ميهنان درتمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر درايران معترض هستند تقاضا می شود که کوششهای خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر درکشورمان وافشای آمران، عاملان و حاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری احتمالی اجلاس های جانبی (موازی) در شورای حقوق بشر و احتمالا تجمعاتی در برابر مقر سازمان ملل متحد در شهر ژنو، تلاش می کنیم که همزمان با چهلمین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر درجمهوری اسلامی درجهت حفظ وارتقاء حقوق بشر درایران، تدارک ببینیم.
  اسنادی که دراین اجلاس بررسی می شوند، درپیوند زير دردسترس می باشند
اسناد ارائه شده توسط سازمانهای غیردولتی به تدریج درصفحه اکسترانت شورای حقوق بشر منتشر خواهد شد.
برنامه این اجلاس به زبان انگلیسی وفرانسه دراین پیوند قابل مشاهده می باشد
   دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو واقامت دراین شهر برای تعداد محدودی ازشرکت کنندگان دراین کارزار درنظر گرفته شده است. شرکتهای هواپیمایی گوناگون ازبسیاری از شهرهای اروپا درصورتی که بلیط هواپیما در زمان مناسبی تهیه شود، قیمتهای مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
  جهت همآهنگی های ضرور ازعلاقه مندان به مشارکت درسازماندهی  اين کارزار دعوت می‌شود که دراجلاس پالتاکی که در روز پنج شنبه ۷ فوریه ۲۰۱۹ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۷) درساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی درتالاری درآسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نام HRC IRAN Geneva وبا کد ورودی402522 برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
۶ فوریه ۲۰۱۹ (۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۷)
 تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درج. ا. در روند40مین اجلاس شورای حقوق بشر
نهاد «همه حقوق بشر، برای همه، درایران»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر