۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

اطلاعيه3م افشاگران نقض حقوق بشر درروند 41مین اجلاس شورای حقوق بشر س.ملل


هم میهنان عزيز، 
از روز دوشنبه ۲۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۳ تیر ۱۳۹۸) چهل و یکمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در شهر ژنو آغاز می‌شود و تا ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) ادامه خواهد يافت.
 ازکليه هم ميهنان در تمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر درايران معترض هستند تقاضا می شود که کوششهای خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر در کشورمان و افشای آمران، عاملان و حاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری احتمالی اجلاس های جانبی (موازی) در شورای حقوق بشر و احتمالا تجمعاتی در برابر مقر سازمان ملل متحد در شهر ژنو، تلاش می کنیم که همزمان با چهل ویکمین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی در جهت حفظ و ارتقاء حقوق بشر در ایران، تدارک ببینیم.
   دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو و اقامت در این شهر برای تعداد محدودی از شرکت کنندگان در این کارزار در نظر گرفته شده است. شرکت های هواپیمایی گوناگون از بسیاری از شهرهای اروپا در صورتی که بلیط هواپیما در زمان مناسبی تهیه شود، قیمت های مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
 جهت همآهنگی های ضرور از علاقه مندان به مشارکت در سازماندهی  اين کارزار دعوت می‌شود که در اجلاس پالتاکی که در روز پنج شنبه ‍۱۶ مه ۲۰۱۹ (۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸)  در ساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی (۲۳:30ـ به وقت ایران) در تالاری در آسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نام HRC IRAN Geneva وبا کد ورودی 412412   
برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
 ۱۵ مه ۲۰۱۹ (۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸)
 تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درایران در روند 41مین اجلاس شورای حقوق بشر
نهاد «همه حقوق بشر، برای همه، در ایران»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر