۱۳۹۸ خرداد ۱, چهارشنبه

اطلاعيه4م افشاگران نقض حقوق بشر درایران درروند41مین اجلاس شورای ح.بشر

هم میهنان عزيز،
 از روز دوشنبه۲۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۳ تیر ۱۳۹۸) 41مین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درشهر ژنو آغاز می‌شود وتا ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) ادامه خواهد يافت.
 ازکليه هم ميهنان درتمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر درايران معترض هستند تقاضا می شود که کوشش های خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر درکشورمان و افشای آمران، عاملان و حاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری احتمالی اجلاس های جانبی (موازی) در شورای حقوق بشر و احتمالا تجمعاتی در برابر مقر سازمان ملل متحد در شهر ژنو، تلاش می کنیم که همزمان با چهل ویکمین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی در جهت حفظ و ارتقاء حقوق بشر در ایران، تدارک ببینیم.
 دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو و اقامت در این شهر برای تعداد محدودی ازشرکت کنندگان در این کارزار درنظر گرفته شده است. شرکتهای هواپیمایی گوناگون از بسیاری از شهرهای اروپا درصورتی که بلیط هواپیما در زمان مناسبی تهیه شود، قیمت های مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
 جهت همآهنگی های ضرور ازعلاقه مندان به مشارکت درسازماندهی اين کارزار دعوت می‌شود که دراجلاس پالتاکی که در روز پنجشنبه ‍۲۳ مه ۲۰۱۹ (۲ خرداد ماه ۱۳۹۸)درساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی (۲۳:30ـ به وقت ایران) درتالاری درآسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نام HRC IRAN Geneva وبا کد ورودی412412 برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
۲۲ مه ۲۰۱۹ (اول خرداد اردیبهشت ماه ۱۳۹۸)  
تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درج. ا. در روند 41مین اجلاس شورای حقوق بشر
نهاد «همه حقوق بشر، برای همه، در ایران»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر