۱۳۹۸ خرداد ۹, پنجشنبه

اطلاعيه5م افشاگران نقض حقوق بشر درایران درروند 41مین اجلاس شورای حقوق بشر

هم میهنان عزيز،
 از روز دوشنبه ۲۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۳ تیر ۱۳۹۸) 41مین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در شهر ژنو آغاز می‌شود و تا ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) ادامه خواهد يافت.
  ازکليه هم ميهنان در تمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر درايران معترض هستند تقاضا می شود که کوششهای خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر درکشورمان وافشای آمران، عاملان وحاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری احتمالی اجلاسهای جانبی (موازی) در شورای حقوق بشر واحتمالا تجمعاتی دربرابر مقر سازمان ملل متحد در شهر ژنو، تلاش می کنیم که همزمان با چهل ویکمین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر درجمهوری اسلامی درجهت حفظ وارتقاء حقوق بشر درایران، تدارک ببینیم.
  اسنادی که دراین اجلاس بررسی می شوند، در پیوند زير در دسترس می باشند
اسناد ارائه شده توسط سازمان های غیر دولتی به تدریج در صفحه اکسترانت شورای حقوق بشر منتشر خواهد شد.
برنامه این اجلاس به زبان انگلیسی و فرانسه در این پیوند قابل مشاهده می باشد
 دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو و اقامت دراین شهر برای تعداد محدودی از شرکت کنندگان در این کارزار در نظر گرفته شده است. شرکت های هواپیمایی گوناگون از بسیاری از شهرهای اروپا درصورتی که بلیط هواپیما در زمان مناسبی تهیه شود، قیمتهای مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
  جهت همآهنگیهای ضرور ازعلاقه مندان به مشارکت درسازماندهی اين کارزار دعوت می‌شود که دراجلاس پالتاکی که در روز پنجشنبه‍۳۰ مه ۲۰۱۹ (۹ خرداد ماه ۱۳۹۸) درساعت۲۱ به وقت اروپای مرکزی ( 23:30 به وقت ایران) درتالاری درآسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نام HRC IRAN Geneva وبا کد ورودی 412412 برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
۲۹ مه ۲۰۱۹ (۸ خرداد ماه ۱۳۹۸)  
 تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درج. ا. در روند چهل و یکمین اجلاس شورای حقوق بشر
نهاد «همه حقوق بشر، برای همه، درایران»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر